Belbin e-interplace

Poradenský systém týmových rolí je vědecky ověřený systém zvyšování výkonnosti týmu (založen na práci dr. Mereditha Belbina z univerzity v Cambridge)


 

Spusťte si video pro více informací k programu.

 

  • dovede objektivně vyhodnotit potenciál člena týmu
  • predikuje silné a slabé stránky týmu
  • poskytuje členům týmu konzistentní informace o jejich spolupráci a výkonnosti a pomáhá jim v jejich osobním rozvoji
  • systém e-interplace slouží k formulování požadavků na pracovní pozici a predikuje úspěšnost jedince na této pozici
  • mezi přednosti systému patří srozumitelnost a časová nenáročnost, prokazatelný růst výkonu týmů a jednoduchost uplatnění ve strategickém rozvoji organizace

 

„Jen prosté shromáždění určitého počtu lidí s očekáváním, že budou pracovat jako tým, nestačí.“

O systému Belbin e-interplace

Belbin e-interplace – poradenský systém týmových rolí – popis

  • je vědecky ověřený systém zvyšování výkonnosti týmu (založen na práci dr. Mereditha Belbina z univerzity v Cambridge)
  • integruje data o lidech a pracovních místech
  • data jsou získávána pomocí standardizované metody zahrnující
    • sebehodnocení
    • posudky nezávislých pozorovatelů
    • určení vlastností potřebných pro výkon dané pracovní funkce
  • údaje z těchto tří oblastí jsou vloženy do počítače
  • výsledkem je rádce v podobě počítačového systému, který byl vypracován doktorem Belbinem a jeho spolupracovníky
  • výsledky systému v podobě zpráv o jednotlivcích a týmu se velmi efektivně využívají v programech pro budování a rozvoj týmů, pomáhají efektivně nastavit cíle týmového koučinku a cílit na zvyšování celkové výkonnosti daného týmu
Více informací

Co získáte?

  • spolehlivé určení role jedince v týmu na základě porovnání sebehodnocení a hodnocení ostatních členů týmu
  • radu, jak udržet rovnováhu v týmu
  • návrh rozdělení zodpovědností
  • osobní rozvoj jednotlivých členů týmu – systém poskytuje individuální rady
  • zlepšení komunikace v týmu a pochopení chování druhých
  • vzdělávání manažerů – prohlubuje znalosti manažerů v oblasti lidského chování na pracovišti
  • stanovení vhodných týmových rolí pro každé pracovní místo – pomáhá Vám při rozhodování o správném zařazení pracovníků
  • 7 individuálních zpráv pro každého člena týmu a 5 zpráv o týmu, které vám pomohou efektivně váš tým vyvážit, zvýšit produktivitu, morálku v týmu
Více informací
Mám zájem

Pro více informací o nabídce nás neváhejte kontaktovat:

ilona.mickova@proudaktivit.cz
+420 720 402 520

Nebo nám rovnou nezávazně napište

Kontaktní formulář

Celé jméno *

Telefon

Email *

Text zprávy